miercuri, 2 decembrie 2009

DECEMBRIE

1 Decemrie anunta ca trebuie sa fim mandri de faptul ca traim in Romania si suntem romani,asa ca si eu,ca toti ceilalti va spun"LA MULTI ANI romani....".Tot odata s-a dat startul la maratonul cadourilor....
Luna Decembrie cu totii stim ca este cea mai darnica luna din calendar.Mai este foarte putin timp pana ce la usile noastre va bate nimeni altul decat MOSUL.Cred ca cu totii ne gandim"cumparaturi de Craciun,cadouri si iar cadouri...",asa ca e timpul sa ne pregatim sa fim surprinsi si de ce nu pentru a surprinde.....
Fiind Decembrie,astept cu nerabdare prima ninsoare cu fulgi mari si pufosi.Spun asta pentru ca imi este foarte dor sa vad copii cum se joaca cu bulgarii de zapada,saniile alunecand pe derdelusuri,lumea bucuroasa de venirea zapezii.Toate aceste lucruri trezesc in inima si sufletul meu amintiri despre copilaria mea si de momentele traite cu familia mea.De ce sa nu recunosc.......si acum sunt un copil......un copil cu un suflet nobil care inca are visuri si sperante....
E bine sa daruim cat mai mult,sa fim impacati cu sufletul pentru ca atunci cand vom trece in noul an sa nu avem regrete,resentimente.......e ca si cum incepem o noua viata,cu alte ganduri,alte planuri sau de ce nu sa le continuam pe cele ce au ramas....
DECEMBRIE, o luna magica in care cu totii asteptam marea sarbatoarea"Nasterea Domnului","Craciunul".Cand spunem:CRACIUN,ne gandim la o gramada de lucruri dar cel mai important si la familie.Aceasta sarbatoare ii aduce pe toti acasa pentru cateva zile mirifice,de sarbatoare.Se aduna cu totii in jurul unei mese imbelsugate si isi povestesc unii celorlalti intamplari pe care le-au trait din vremea copilariei,pana in prezent.Din pacate anul acesta nu ii voi avea pe toti cei dragi alaturi de mine,voi fi doar eu cu parintii mei........dar...............stiu ca ceilalti,surorile si fratele meu impreuna cu familiile lor,vor fi impreuna,dar cu sufletul tot la cei de acasa,adica cu sufletul si cu gandul la noi.
Sunt foarte multe de spus despre aceasta minunata luna:DECEMBRIE,dar ma opresc aici si......va urma.
So, lets say together:"Welcome December" and "Ho,Ho,Ho"
"Christmas comes,he comes,he comes,
Unshered in with a rain of plums,
Hollies in the window greet him,
Schools some driving post to meet him,
Gifts precede him, bells proclaim him."


Un comentariu:

Ada spunea...

And now we sing: Dashing through the snow, in a one horse open sleigh, o'er the fields we go, laughing all the way ...