joi, 21 ianuarie 2010

A inceput numaratoarea inversa...

Doar 10 zile mai sunt pana ce voi simti pe propria piele cum e sa ai 21 de ani. O varsta de care vreau sa profit la maxim, pentru ca nu voi mai avea sansa ca ea sa se repete:). Timpul trece foarte repede si mie imi este frica de fiecare data cand 1 februarie isi face aparitia in fiecare an.De ce? Pentru ca mi-e frica de responsabilitatile pe care le voi avea...Un prieten foarte apropiat de sufletul meu mi-a zis ca de fiecare data cand 1 februarie isi face aparitia, descopar cat de multe persoane imi sunt aproape,cat de multi prieteni sunt in jurul meu, zambetele celorlalti care imi dau si mai multa incredrede in mine, toata lumea care imi este aproape de fiecare data. Se pare ca, pe 1 februarie, am hotarat sa vin pe lume. Bineinteles ca imi cunosc povestea, am fost o fetita dorita de parintii mei, un bebelus care si-a cucerit familia cu primul zambet, care cu siguranta a fost "un multumesc" pentru cea care m-a adus pe lume si mi-a dat viata. 10 zile mi-au mai ramas cu statutul de 20 de ani si trebuie sa profit de fiecare zi in parte:)). Asa ca:" Don't worry, be happy!"

Niciun comentariu: