duminică, 10 ianuarie 2010

girls night out...


E vineri seara...dupa ce am trecut de primul colocviu din viata mea de studenta cu brio:), vroiam sa nu trec cu vederea acest lucru ci sa petrec cu fetele si sa ne reamintim de viata de noapte intr-un club de fite.Inainte de toate, stabilesc cu alti amici de la universitate:Lacra, Alex si Vlad sa mergem la un concert extraordinar de la filarmonica.Superb concert a fost si intr-adevar atunci cand te afli in acea sala cu o arhitectura deosebita si cu instrumentisti de toate felurile care emana zambete largi si priviri foarte calde celorlalti din jur, te detasezi de toate problemele si uiti absolut de toate gandurile negre si esti doar acolo, incepi sa simti doar muzica care te relaxeaza intr-un mod extraordinar. Ajunsa acasa, dupa o plimbare cu tramvaiul, fetele imi spun:"mai ai la dispozitie o ora si jumatate sa te pregatesti pentru seara noastra".Nici nu stiam ce sa fac prima data, dar stiam ca in sfarsit vom avea parte de o seara numai si numai a noastra.Tot in acea seara am cunoscut o fata deosebita, finuta si foarte calma.Ea este Cristina,prietena Adei.Dupa ce am inceput sa ascultam muzica si sa ne facem de cap cu hainele din dulap pentru ca asa suntem, nehotarate cu ce anume sa punem pe noi pt a atrage cat mai multe priviri...dupa multe modificari, ba de vestimentatie, ba de coafura sau de machiaj, ne-am hotarat, asa ca, sa incepem:Cristina:sexy, privire increzatoare si foarte patrunzatoare, parul foarte natural, machiaj seducator, cu atitudine.Ada:stilul vintage specific personalitatii ei, manusi lungi a la Audrey Hepburn, seducatoare si in acelasi timp plina de pasiune, evident atitudinea specifica, espre mine pot sa zic ca niciodata nu am sa mai port intr-un club tocuri de 10cm, dar totusi te fac sa te simti asa de sigura pe tine si plina de superioritate:).Am pus in aplicare si sfaturile Andrei primite in acea seara.Nu le pot zice:).In sfarsit iesim din casa hotarate sa ajungem unde ne-am propus:"let's go girls...this is our night...so...let's go to the party".Asa ca, ajunse acolo am inceput sa petrecem, sa atragem priviri, sa flirtam cu privirile, ochii fiind atintiti tot timpul altundeva decat trebuia:).O seara placuta cu cateva amintiri:))).Acasa cand am ajuns, am inceput sa povestesc cu Ada si sa ne reamintim de cele intamplate in club. Bineinteles a doua zi, sambata am lenevit toata ziua si ne-am decis ca aceasta zi sa o declaram "ziua leneselor" in care sa nu facem nimic pur si simplu sa stam in fata televizorului si sa urmarim toate emisiunile de divertisment, eventual un documentar pe Discovery.Dupa ce vom termina cu sesiunile pe care le avem fiecare in parte, cu siguranta vor urma alte seri numai ale noastre,ale fetelor...

Un comentariu:

Ada spunea...

Party peopleee!! Foarte frumos ai scris fetitz :*